人気ブログランキング | 話題のタグを見る
Top
インドネシアへ愛の手を♪
新聞やネットでは文面上の津波の情報は聞いてはいたのですが、先日テレビで初めて津波の映像とその後の被害状況を目の当たりにしました・・・・・

ひどいものですね。
行方不明、死亡者数12万人。。。。

半端ないですよね・・・・・(:_;)

そのテレビを見た直後に、フロリダのDAVIDから以下のようなメールがきました。

Hello, I received this email from the HUSA office and felt compelled to send it to some of my friends. I studied at Hiroshima University in the HUSA program last year for the entire year and one of the students that was also there was a girl named Devi. She is from Indonesia and her town was greatly damaged by the tsunami that happened just recently. If there is anything you can do to help Devi, or any of the other thousands of victims of the tsunami, please don't wait. I am going to send some things for them like clothes and money and I ask that you do the same. If you do nothing else, atleast pass this email along to some one else. That would be a great help. Thankyou.
David Kornberg

去年HUSAプログラムで広大に一年間留学していたインドネシア人のDeviさんが地震の災害で助けを必要としています。俺もなにかできないかなぁ~とおもいまして、お金&いらない服等を送ろうとかんがえています!送るのはみんなのをまとめて送りたいのでなにかいらないもの、服、日常生活でつかえそうなものだったらなんでもいいです。

自分たちが天災にあって世界のみんなからいろいろな援助があったらどれだけうれしいことだろうか?考えてみてください。

僕たちにできるのは自分たちに不要になったものを譲るくらいしかできませんが、かれらにとってはかけがえのない物になるのです。

ご協力お願いします★

広大のHUSAからまとめて今月中にインドネシアのDeviさんに支援物資を発送するらしいんでできるだけ早い協力をお願いします。

協力してくれる方は早めにご連絡くださ~~い(>_<)
by bicky0127 | 2005-01-10 12:41
<< 卒論は開始はいつになるのやら・... ★3 years Annive... >>